website
GRATIS VERZENDING IN NL & BE VANAF €99,-.

FAQ

Veelgestelde Vragen (FAQ's)
Voordat u contact met ons opneemt, raden we u aan onze veelgestelde vragen door te lezen. Hier vindt u mogelijk het antwoord op uw vraag. Kunt u het antwoord niet vinden en wilt u contact met ons opnemen? Stuur dan een e-mail naar: support@kidskingdom.nl


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De meeste bestellingen worden binnen 1-4 werkdagen verwerkt, met uitzondering van bestellingen die in het weekend (vrijdag-zondag) worden geplaatst. Bestellingen geplaatst in het weekend worden verwerkt op de eerstvolgende werkdag (maandag).

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met uw trackingnummer op het e-mailadres dat u tijdens uw bestelling heeft opgegeven.

Alle bestellingen worden volledig traceerbaar verzonden vanuit ons dichtstbijzijnde magazijn, afhankelijk van uw locatie. U ontvangt een e-mail met uw trackinglink zodra uw bestelling is verzonden.

Wij werken samen met verzendpartners zoals DHL.

Dit zijn de geschatte levertijden op basis van de huidige verzendtijden*:

  • Verenigd Koninkrijk en Europa: 7 - 15 werkdagen

*Let op: Tijden kunnen variëren door drukke verzendperiodes of nationale feestdagen.


Is mijn bestelling al verzonden?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-4 werkdagen verzonden, soms zelfs eerder. U ontvangt een verzendbevestiging via e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Controleer uw SPAM- of junkmap, mocht de e-mail daar terecht zijn gekomen.

Kunt u de verzendbevestiging niet vinden of heeft u deze mogelijk verwijderd? Neem contact op via support@kidskingdom.nl en wij kunnen u realtime informatie geven over de status van uw bestelling.


Mijn artikel is beschadigd of kapot aangekomen, wat kan ik doen?
Als uw product beschadigd is aangekomen, maak dan foto’s van het product en stuur deze naar ons via info@kidskingdom.nl. Let op: wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan dozen, verpakkingen of andere omhulsels. Wij zorgen er altijd voor dat het product goed beschermd wordt, maar de vervoerder is verantwoordelijk voor een zorgvuldige behandeling, wat buiten onze controle valt.


Ik heb 2 of meer items besteld, waarom heb ik er maar één ontvangen?
Wanneer u meerdere items tegelijk bestelt, kan het voorkomen dat ze apart worden verzonden omdat de producten vanuit verschillende magazijnen worden verstuurd. U kunt dus een artikel eerder ontvangen dan de rest. Geen zorgen: de overige artikelen zijn onderweg en zullen spoedig bij u arriveren.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We doen ons best om uw bestelling te annuleren, maar als de bestelling al is verzonden of verwerkt, is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen wijzigingen door te voeren zolang de bestelling nog niet is verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kunt u deze niet meer wijzigen, maar u kunt het artikel altijd retourneren.


Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen, kunt u helpen?
Maak u geen zorgen, uw bestelling is onderweg. Als uw bestelling meer dan 4 weken na verzending nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met ons op. We kijken het direct voor u na. We bieden een geld-terug-garantie of sturen uw bestelling opnieuw op.


Ik heb het verkeerde adres ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?
Als u een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling nog niet is verzonden of verwerkt, kunnen we het adres probleemloos aanpassen. Als de bestelling al is verzonden of verwerkt, kunnen we helaas niets meer veranderen.


Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling?
Het kan zijn dat onze e-mail in uw SPAM- of junkmap terecht is gekomen. Controleer deze map alstublieft. Als u de e-mail nog steeds niet kunt vinden en deze opnieuw wilt ontvangen, laat het ons dan weten.


Ik heb geen trackingnummer ontvangen, wanneer krijg ik dit?
Uw trackingnummer staat meestal in de e-mail die u ontvangt nadat uw bestelling is verzonden. Als dit niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen via support@kidskingdom.nl voor een update. Houd er rekening mee dat het 1-3 dagen kan duren voordat uw trackinginformatie zichtbaar is in het systeem van de vervoerder.


Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
Wij accepteren alle gangbare creditcards en betaalpassen via het Stripe-aangedreven Shopify-betalingssysteem.

  • Gratis Verzending

    Bij besteding van €99,-

  • Levertijd

    1-4 werkdagen

  • Niet goed, geld terug

    U loopt geen risico, binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren

  • 24/7 HELP CENTER

    Heeft u vragen over een van onze producten, neem dan contact met ons op.

Special instructions for seller
Add A Coupon

What are you looking for?

SCHRIJF JE NU IN EN ONTVANG GRATIS ONS ONTBIJT MENU TEMPLATE

Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen, freebies en handige tips voor ouders.